به وبلاگ خودتون خوش امدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 119731
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




به وبلاگ خودتون خوش امدید

با سلام.به دنیای بازی های رایانه ای خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز Game Live استفاده نمایید .شما میتوانیدبا این وبلاگ اطلاعات کافی نسبت به بازهای رایانه ای را در اختیار داشته باشید و نسبت به بازها و سبک های دلخواهتان بهترین و جدیدترین بازی رو انتخاب کنید.با عضویت در وبلاگ از امکانت این وبلاگ بهتر استفاده ببرین
در صورت نیاز به راهنمایی با ایمیل من میتونین در ارتباط باشین .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

elimo
ساعت10:18---1 آذر 1393
سلام
میخواستم یه سایت بهتون معرفی کنم که توش میتونید وسایل شخصی تون بفروشید و ازش خرید کنید ماشین داره موبایل داره تورهای مسافرتی و کلی چیز دیگه چون خودم گوشیمو از طریق این سایت فروختم و میدونم که لوازم جانبی هم داره و خرید خودمم موفقیت آمیز بود و ذوق کردم گفتم معرفی کنم بهتون خدماتش هم رایگانه
اینم لینکش :
http://www.sheypoor.com/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84 -%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA/c38546
تا بعد


محمد
ساعت18:20---3 بهمن 1392
سلام.آدرس وبلاگ تو این مال منه
اگردرنویسندگی مهارت داری میتونی
درسایتم مطالب ارسال کنی
من طراحم .قالب سایت .هدر.لوگو.بنر
طراحی میکنم .


ابوالفضل
ساعت21:09---8 شهريور 1392
دادا خیلی خوشانسی
لوگو یگان بهت هدیه داده
اونم چه هدیه ای
1لوگو باحال
3تا بنر حرفه
سریع کلیک کن
اگر این پیام را الکی بگیرید دیگر برای شما هیچ پیغامی نخواهد امد


یونس
ساعت2:27---9 فروردين 1392
با عضویت در سیستم پارس پا به ازای هر بازدیدکننده ی وبتون درامد کنین یعنی از طریق بازدید از وبتون برای خودتون درامد داشته باشین..تو سیستم پارس پا عضو بشین اینم ادرسhttp://parspa.com/?q=regnuser&moref=yonesفقط لطف کنین موقع عضویت نام معرف رو(شکاری) وارد کنین تا بدونن من معرفیتون کردم مرسی دوستان گلم.درضمن وقتی که صفحه پارس پا روی مانیتورتون بالا اومد بر روی خروج در منوی سمت راست کلیک کردم و مراحل عضویت رو طی کنین مرسی.....

رضا
ساعت8:27---24 اسفند 1391
سلام دوست داری یه وبسایت داشته باشی با آدرس(www.yourname.ir)با37000تومان ولی تا سه نفر اول که مراجعه کنند وبسایت رایگان جایزه میگیرن ولی با پسوند(www.yourname.epage.ir)اگر37000رو پرداخت کنیدپسوند (epage)حذف میشه با مدیریت کاملا ساده زودی بیا!!!هر جایی بری فقط با قیمت250000تومن برات هاست میسازن ولی ما با37000تومن براتون میسازیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







1 فروردين 1398برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : ali